Pages

Thursday 19 May 2011

saya perlu berubah ! jika saya nak jadi perempuan yang berjaya!

walau seterok n sebaek mane pom result yang bkal sy dpat , sy ttp bngga ngn dri sndri! yey! wlaupum mmg skit hti .
yng pasti ,sy rase mcm nk breti skola jee ? bole ? huwaa ! :( xsgup nk thu result exam! 

"saya kecewa " "saya gagal"<-------  ayt nie mbuat sy rase kcewa dgn dri sndri. cikgu ,maafkan sy xdpt bg result yg cemerlang!

.
.
.
"ustazah,kalu mrkh exm kite teruk . ustazah ambik jelaa krtas prksa kite . kite xmo tgk n xmo thu" <---- nota yg dtglkan dkt krtas jwapn PAI . sy da thu yg sy xdpt jwb dgn molek . sb tuu awal2 agi bg nota .*bgus sy kan ? LALAL :p
.
. ustazah! saya mintak maaf! i will try do the best in exam coming soon ! i want make u proud with me :(
yg plg sdeh . npe ustzah mari time sy mkn ? brte yg dsmapaikan oleh ustzah tlh mbuatkan slera makn sy hilang ! eshhh. dhlaaa mkn nsi goreng cina dgn aym .. xpasal . xhbis . dhlaaa org blnje . haha. bkn sng tuuu ..
.
.
awak . nanti blnje lgi ok ? hehe. lalala :)

No comments: