Pages

Monday 14 March 2011

BLOG YG BERHABUK TANPA PENGHUNI

wahh. dah berhabuk da blog nih . aishh ! siap ada labah2 agi . amboi2 ! sedap plak ngkao singgah kt bloh aku. haha. da laaa. p main jaoh2 nu ! jgn laa kt blog aku nihh. :0
skunk cuti school ! so,ada la mase untuk aku check blog aku nihh . haha. bosan+malas laa wei nk cre bloh nih. dulu mase fest time wak bkan main smgt giless ! * blom thap gile agi sbtul-btulnyer!
aku punyer smagt tuu kaloh time jwb exam lam kelas . *nk bgtahu btape smgatnyer ^^


emm. bosan laa time cuti school nie. xtau laa nk buat ape . :(
sape ada cdgan pe yg aku leh wak cuti nie ? cepat3 ! angkat tgan ! ada adiah  untuk sape2 yg bg cdgan .
alaaa.. sorang pom xda agkat tgan ? hmm . mmg tolak rzki tol la ! kan xpasal trbg adiah tuu. adiah nyer CHOKI-CHOKI jee. haha. * umm.. yummy ! besh gk choki-choki  ^^




No comments: